Aké sú vaše zásady záruky?
Ak je položka, ktorú ste dostali, poškodená, kontaktujte nás do 10-15 dní od prijatia objednávky a poskytnite jasný a platný dôkaz (fotografie alebo video položky a číslo SKU). Prípad overíme a dohodneme s vami riešenia kompenzácie podľa rozsahu poškodenia, ako je čiastočné vrátenie peňazí / opätovné zaslanie nového produktu atď.
Aké sú zásady záruky na chýbajúce/nesprávne položky?
Keď podpisujete balík, dôrazne vám odporúčame rozbaliť a skontrolovať položky. Ak chýba položka, je nesprávna položka alebo sekundárne balenie, prosím, kontaktujte nás do 10-15 dní od dátumu prijatia a poskytnite informácie o produkte (číslo SKU / číslo objednávky / ID produktu) a súvisiaci dôkaz (napr. jasné fotografie balíka, fotografie alebo video prijatej položky a hmotnosť balíka).
Ak to MY potvrdíme ako nezákaznícky problém (napr.: chýbajúce položky, nesprávne položky alebo nekompletnosť produktu spôsobená logistikou), zabezpečíme opätovné zaslanie príslušenstva/čiastočné vrátenie peňazí/novú výmenu/vrátenie a výmenu na základe konkrétneho prípadu.